středa 25. dubna 2012

Pocit

Miluju ten pocit, když přijede obejme mě řekne mi ahoj a dá mi pusu.. miluju ten pocit když ho cítím vedle sebe.. miluju ten pocit když mě hladí po vlasem a po tvářích. miluju ten pocit když na mě doráží když mě provokuje :* Když sem se do něj zamilovala, choval se jako by mě neznal. Až jednou sem se opila možná schválně ale  to už je vedlejší. Byla sem hodně opilá a tak sem se po něm začala jakoby plazit. Opírat se o něj a on že  se půjdeme projít.šli jsme se teda projít k lesu. Nakonec jsme šli dolů z kopce k malé studánce. Pršelo a my jsme se objímaly. Hodně mu tlouklo srdce tak jsem mu to řekla a odpověď byla ''tak ho nech tlouct když má pro koho '' a krásně se na mě usmál. Když jsem mu dala pusu uklouzlo mu to. V tu chvíli mi to přišlo roztomilé, i když teď když si na to vzpomenu směju se tomu .... Bylo to krásný , nádherný, dokonalý.....zkuste si to jen přestavit..Je to krásný nikdy na to nezapomenu..Stalo se to 15. srpna 2011.. a ještě teď spolu jsme a jsme šťastní..až na ty malé hádky. Každý se vždy alespoň pohádá. A já si myslím že nejsem nebyla sem a nebudu jediná kdo je tak šťastná. Přeju i vám všem ostatním aby jste taky někoho takového úžasného potkali a byli sním šťastný jako já jsem sním.. :* <3 

Žádné komentáře:

Okomentovat